Rzetelna wiedza jest największym argumentem stojącym w obronie dobra Pacjenta
Dr n. hum. Mateusz Zatorski – Adiunkt w Zakładzie Psychologii Klinicznej i Zdrowia Uniwersytetu SWPS w Poznaniu. Badacz, dydaktyk, praktyk. Autor i współautor publikacji naukowych, a także uczestnik projektów badawczych. Psycholog kliniczny w trakcie specjalizacji. Praktyk – od ponad 15 lat prowadzi praktykę psychologiczną z osobami zmagającymi się z zaburzeniami psychicznymi i doświadczającymi kryzysów życiowych. Autor licznych szkoleń przeprowadzanych dla środowiska medycznego, a także biznesowego
#farmawiedzy
Uczestnicy spotkania będą zachęcani do identyfikowania charakterystycznych sposobów komunikacji w oparciu o własne doświadczenia zawodowe z klientami pojawiającymi się w aptece. Porozmawiamy też o tym, jak dotychczasowe doświadczenia w kontaktach społecznych wpływają na styl komunikacji klientów.
Zapraszamy na webinar, gdzie otrzymacie garść praktycznej i rzetelnej wiedzy, która pomoże Wam w lepszych relacjach z klientem!
Planowany czas spotkania – do 60 min.
Administratorem danych osobowych jest Nutropharma sp. z o.o. z siedzibą w Lesznowoli. Twoje dane przetwarzamy, aby świadczyć usługę newsletter. Przysługuje Ci prawo dostępu do treści Twoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych znajduje się w Polityce prywatności.
© 2022 NutroPharma®.Wszystkie prawa zastrzeżone.