Jak radzić sobie z trudnymi zachowaniami pacjentów, czyli asertywność w aptece

Categories Webinary
Jak radzić sobie z trudnymi zachowaniami pacjentów, czyli asertywność w aptece” Jeżeli spotkałeś się kiedykolwiek z trudnym klientem w aptece, ten webinar jest dla Ciebie! Poznaj różne style komunikacji i nie daj się wciągnąć w bezkonstruktywną rozmowę z klientem. Poznaj jak ważna jest umiejętność dostosowania komunikacji pod oczekiwania i ewentualne roszczenia klienta w aptece. Zobacz jak świadomie i efektywnie możesz prowadzić rozmowę, aby nie tracić poczucia pewności siebie a jednocześnie „łagodnie” zakończyć temat.

#mateuszzatorski Wykładowca

Dr n. hum. Mateusz Zatorski – Adiunkt w Zakładzie Psychologii Klinicznej i Zdrowia Uniwersytetu SWPS w Poznaniu.  Badacz, dydaktyk, praktyk.  Autor i współautor publikacji naukowych, a także uczestnik projektów badawczych. Psycholog kliniczny w trakcie specjalizacji. Praktyk – od ponad 15 lat prowadzi praktykę psychologiczną z osobami zmagającymi się z zaburzeniami psychicznymi i doświadczającymi kryzysów życiowych. Autor licznych szkoleń przeprowadzanych dla środowiska medycznego, a także biznesowego

zatorski1

#farmawiedzy

Tematy, jakie zostaną poruszone podczas webinaru:

  • Różnorodność w stylach komunikacji
  • Jak rozpoznać jaki styl przyjmuje rozmówca?
  • Jak dostosować komunikację pod oczekiwania i/lub ewentualne roszczenia klienta w aptece?
  • „Odczarowanie” pojęcia asertywności jako leku na wszelkie problemy komunikacyjne.
  • Sesja pytań i odpowiedzi Q&A.

Uczestnicy spotkania będą zachęcani do identyfikowania charakterystycznych sposobów komunikacji w oparciu o własne doświadczenia zawodowe z klientami pojawiającymi się w aptece. Porozmawiamy też o tym, jak dotychczasowe doświadczenia w kontaktach społecznych wpływają na styl komunikacji klientów.

Zapraszamy na webinar, gdzie otrzymacie garść praktycznej i rzetelnej wiedzy, która pomoże Wam w lepszych relacjach z klientem!

Planowany czas spotkania – do 60 min.