Rzetelna wiedza jest największym argumentem stojącym w obronie dobra Pacjenta
Kampania
Kampania prowadzona w 2022 r. promująca nowe usługi w aptekach oraz rangę i ważność zawodu farmaceuty. Pomysł na kampanię zrodził się w związku ze zmianą ustawy o zawodzie farmaceuty i rozszerzeniem uprawnień w aptekach oraz z uwagi na fakt braku w świadomości społeczeństwa wiedzy o tym, jak fachową wiedzę i kompetencje posiadają polscy farmaceuci.
Iskrą zapalną kampanii był również raport „Farmaceutki podczas pandemii”, jaki NutroPharma zleciła, aby sprawdzić jak trudny okres pandemii wpłynął na zdrowie psychiczne i fizyczne farmaceutek aktywnie wykonujących zawód i stanowiących aż 83% ogółu magistrów farmacji.
Jako jeden z elementów edukacyjnych kampanii powstał również e-book (check lista) stanowiący kompendium wiedzy z zakresu profilaktyki zdrowotnej dla kobiet. E-book powstał przy udziale jednej z naszych ambasadorek – mgr farmacji Agnieszki Stankiewicz i fundacji Alivia, wspierającej osoby dotknięte chorobą nowotworową.
Oddajemy w Wasze ręce raport „Farmaceutki podczas pandemii”, analizujący jak 2022 rok wpłynął na kondycję farmaceutek oraz e-book (check listę) stanowiący kompendium wiedzy z zakresu profilaktyki zdrowotnej, szczególnie w kontekście badań niezbędnych do wykonania przez każdą kobietę w zależności od wieku. Tutaj, w jednym miejscu znajdziecie praktyczne informacje na temat badań okresowych, które mogą poprawić lub wręcz uratować Wasze życie. Sprawdźcie czy przypadkiem nie czas zapisać się na badania!
Wierzymy, że razem z NutroPharma® zatroszczycie się o swoje zdrowie!
Farmaceutki podczas pandemiii
Pandemia dużo zmieniła w naszym życiu, a jej skutki – te pośrednie i bezpośrednie – mają i będą miały wpływ na nasze życie zawodowe, osobiste i ogólną witalność przez najbliższe lata. Dbanie o dobrą kondycję zdrowotną to motyw przewodni kampanii. Mamy tu na myśli nie tylko aspekt fizyczny, ale również zdrowie psychiczne, utrzymanie właściwego work-life-balance oraz dobrej korelacji organizmu ze światem nas otaczającym.
W ramach kampanii przygotowaliśmy dla Was ciekawe fakty, niecodzienne rozmowy, webinary, mówiące szeroko o zdrowiu – o relacjach z bliskimi, motywacji, rozwoju zawodowym i wyzwaniach w relacjach z pacjentami.
#farmacjajestkobietą
W ramach kampanii do rozmów zaprosiliśmy nietuzinkowe osobistości takie jak: Katarzyna Miller (psycholożka, autorka licznych książek), Janina Bąk (statystyczka i znana blogerka) czy dr Maciej Socha (ginekolog, położnik, specjalista perinatologii).
Wspólnie pochylaliśmy się nad ważnymi tematami związanymi z typowo kobiecymi chorobami, profilaktyką onkologiczną, świadomością seksualną czy potrzebą większej asertywności wśród kobiet. Rozpoznawaliśmy pułapki, w jakie wpadamy jako kobiety czynne zawodowo, nauczone skupienia się na innych i przyzwyczajone do bycia „miłą i grzeczną dziewczynką”.
#farmacjajestkobietą
mgr farmacji, autorka książki „Naturalna odporność” oraz bloga matkaaptekarka.pl
mgr farmacji, propagatorka medycyny prewencyjnej,
„bo lepiej zapobiegać niż leczyć”
mgr farmacji, absolwentka Śląskiego Uniwersytetu Medycznego,
w social mediach pokazując pracę farmaceuty „od kuchni”
mgr farmacji, certyfikowany profesjonalista medycyny stylu życia, absolwentka psychodietetyki, kierowniczka apteki
mgr farmacji, aptekarka i entuzjastka przemyślanej dermopielęgnacji oraz farmakoterapii opartej na EBM
DZIAŁAJMY RAZEM DLA DOBRA PACJENTÓW
Rzetelna wiedza jest największym argumentem stojącym w obronie dobra Pacjenta
© 2022 NutroPharma®.Wszystkie prawa zastrzeżone.