Rzetelna wiedza jest największym argumentem stojącym w obronie dobra Pacjenta
Dr n. hum. Mateusz Zatorski – Adiunkt w Zakładzie Psychologii Klinicznej i Zdrowia Uniwersytetu SWPS w Poznaniu. Badacz, dydaktyk, praktyk. Autor i współautor publikacji naukowych, a także uczestnik projektów badawczych. Psycholog kliniczny w trakcie specjalizacji. Praktyk – od ponad 15 lat prowadzi praktykę psychologiczną z osobami zmagającymi się z zaburzeniami psychicznymi i doświadczającymi kryzysów życiowych. Autor licznych szkoleń przeprowadzanych dla środowiska medycznego, a także biznesowego
#farmawiedzy
Uczestnicy spotkania będą zachęcani do identyfikowania charakterystycznych sposobów komunikacji w oparciu o własne doświadczenia zawodowe z klientami pojawiającymi się w aptece. Porozmawiamy też o tym, jak dotychczasowe doświadczenia w kontaktach społecznych wpływają na styl komunikacji klientów.
Zapraszamy na webinar, gdzie otrzymacie garść praktycznej i rzetelnej wiedzy, która pomoże Wam w lepszych relacjach z klientem!
Planowany czas spotkania – do 60 min.
DZIAŁAJMY RAZEM DLA DOBRA PACJENTÓW
Rzetelna wiedza jest największym argumentem stojącym w obronie dobra Pacjenta
© 2022 NutroPharma®.Wszystkie prawa zastrzeżone.